۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۵۵

در جلسه علنی مجلس؛

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام یحیی زاده را تسلیت گفت

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام یحیی زاده را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده فیروزآباد نماینده تفت را به مردم استان یزد و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به فوت حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده فیروزآباد نماینده تفت و میبد گفت: امروز مطلع شدیم همکار عزیز و ارجمند ما حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده فیروزآباد دار فانی را وداع گفتند که این باعث تاسف و تاثر شدید همه نمایندگان و مردم عزیز استان یزد شد.

وی افزود: در این سال ها که ما در مجلس در محضر ایشان بودیم شخصیت جذاب و اخلاقی و پرکار ایشان همه را تحت تاثیر خود قرار می داد. برای آن مرحوم علو درجات از خداوند متعال طلب می کنیم و به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم.

لاریجانی گفت: همچنین به مردم شریف استان یزد که یک نماینده پرکار را از دست دادن تسلیت عرض می کنیم. مجمع نمایندگان استان و اعضای کمیسیون اقتصادی که ایشان هم عضو این کمیسیون بودند، این ضایعه را با خانواده ایشان و مردم یزد تسلیت گفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به اطلاع نمایندگان رساندکه مراسم تشییع یحیی زاده امروز در مجلس برگزار می شود.

به گزارش مهر پس از پخش کلیپی از فعالیت نمایندگی یحیی زاده در مجلس نمایندگان با قرائت فاتحه برای وی از خداوند طلب مغفرت و علو درجات کردند.

کد خبر 2028689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha