۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

عزیزمحمدی با مهر مطرح کرد:

کارگروه مشترکی آیین نامه جدید نقل و انتقالات فوتبال را تدوین می‌کند

کارگروه مشترکی آیین نامه جدید نقل و انتقالات فوتبال را تدوین می‌کند

رئیس اتحادیه فوتبال با تاکید براینکه کارگروه مشترکی از اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ حرفه ای فوتبال، آیین نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان را تدوین می کند، گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ تا پایان هفته آینده در خصوص آیین نامه جدید تصمیم گیری می کند.

عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت آیین نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان ضمن بیان مطلب فوق گفت: سازمان لیگ حرفه ای به کمک اتحادیه فوتبال کارگروهی را برای تدوین آیین نامه جدید نقل و انتقالات تشکیل داد که این کارگروه نیز پیش نویس آیین نامه را تدوین کرده است.

وی در همین خصوص افزود: پس از تدوین پیش نویس آیین نامه ما آن را به طور رسمی در تاریخ 26 اسفند در اختیار باشگاه ها قرار دادیم و از آنها خواستیم تا دهم فروردین 92 موارد مد نظر خود را در خصوص ایجاد تغییرات در این پیش نویس در اختیار ما قرار دهند کا تا امروز 12 باشگاه لیگ برتری نقطه نظرات خود را در اختیار ما قرار داده اند.

رئیس اتحادیه فوتبال تصریح کرد: قرار است هیات رئیس سازمان لیگ برای بررسی و تصویب آیین نامه جدید نقل و انتقالات، با در نظرگرفتن نقطه نظرات باشگاه ها تشکیل جلسه دهند البته پیش از این نشست جلسه ای بین اعضای کارگروه و مسئولان کمیته مقرارات و قوانین فدراسیون فوتبال برای رسیدن به جمع بندی نهایی تشکیل شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: پس از تصویب آیین نامه جدید توسط هیات رئیسه سازمان لیگ، این آیین نامه برای تصویب نهایی و اجرایی شدن در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم در اختیار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 2029142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha