۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۵

با حضور چهره‌های مطرح ورزشی و هنری؛

مراسم ختم مادر مهدوی‌کیا برگزار شد/ قلعه‌نویی هم آمد

مراسم ختم مادر مهدوی‌کیا برگزار شد/ قلعه‌نویی هم آمد

مراسم ختم مادر مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس با حضور چهره‌های مطرح ورزشی، هنری و علاقمندان به این چهره با اخلاق فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که از ساعت 14 امروز سه‌شنبه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد، با حضور چهره‌های مطرحی از دنیای ورزش، هنر، سیاست و مردم علاقمند به مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس همراه بود.

فداحسین مالکی رئیس هیات مدیره پرسپولیس، محمد رویانیان، یحیی گل‌محمدی، سعید شیرینی و بازیکنان پرسپولیس از جمله مارکو پروویچ و نیلسون با حضور در این مراسم با مهدوی‌کیا همدردی کردند که در این بین نیلسون با در آغوش گرفتن مهدی، به این بازیکن دلداری داد. علی کریمی هم از ابتدای مراسم در مسجد نور حضور یافته بود.

چهره‌هایی از جمله علی پروین، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی و علیرضا منصوریان مربی تیم زیر 22 سال ایران، امیر قلعه‌نویی، میرشاد ماجدی و کادرفنی استقلال و مجتبی جباری، علی دایی و کادرفنی راه‌آهن، حمید درخشان، امیر حاج رضایی، سعید مظفری‌زاده، مهدی دادرس و علیرضا مانوسی‌فر هم برای عرض تسلیت به مهدوی‌کیا خود را به محل برگزاری مراسم رساندند.

در این بین نفراتی همچون علی کفاشیان، مصطفی هاشمی‌طبا، سیدرضا افتخاری، محمد دادکان و عزیزالله محمدی از مدیران ورزشی و مجید صالحی، رضا رویگری و امید زندگانی از چهره‌های هنری، اعضای تیم رسانه ورزش و علی لطیفی، پایان رافت و عارف محمدوند از همبازیان سابق مهدوی‌کیا بودند که به مسجد نور آمده بودند.

برخورد علی دایی با محمد رویانیان، ازدحام مردم و هواداران فوتبال مقابل مسجد، تشویق‌های اکثر چهره‌‎های ورزشی و هنری پس از خروج از مسجد و درخواست هواداران از رویانیان در هنگام ورود به خودروی شخصی‌اش برای دفاع از حق پرسپولیس در جام حذفی از نکات قابل توجه این مراسم بود.

کد خبر 2029303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha