۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۲

مهدی تاج بار دیگر تاکید کرد:

لیگ و جام حذفی 20 اردیبهشت به پایان می‌رسد/ نمایندگان AFC اوایل تیرماه در ایران

لیگ و جام حذفی 20 اردیبهشت به پایان می‌رسد/ نمایندگان AFC اوایل تیرماه در ایران

سرپرست سازمان لیگ با اشاره به اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دستور 16 تیمی کردن لیگ برتر را صادر کرده، گفت: تمام برنامه‌ریزی ما به این ترتیب است که هر دو جام را تا 20 اردیبهشت به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی با نظم خوبی در حال برگزاری است و تمام برنامه‌ریزی ما به این ترتیب است که هر دو جام را تا 20 اردیبهشت به پایان برسانیم.

وی افزود: البته درباره اینکه چرا بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی را در آن دو تاریخ برگزار کردیم، حرف و حدیث‌‎هایی شد اما خوشبختانه با توجه به تقویم اعلام شده، دو بازی را برگزار کردیم و اگر برگزار نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم بازی‌های بعدی را انجام دهیم.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص برگزاری فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: در این خصوص همه جوانب را بررسی می‌کنیم و زمان و مکان جام حذفی را مشخص خواهیم کرد. البته سعی داریم امروز زمان فینال و نه مکان آن را و همچنین زمان دیدارهای دو هفته پایانی لیگ را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: به هر جهت تیم ملی در اولویت است و با توجه به سه بازی حساسی که در پیش داریم و تقویمی که تعیین شده بازیکنان باید از یک تاریخ مشخص در اختیار تیم ملی باشند. البته قبول دارم بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود اما باید با توجه تقویم، باز‌ی‌ها را به پایان ببریم.

تاج با اشاره به اینکه طی روزهای دوم تا چهارم تیرماه هیاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط لیگ برتر به ایران می‌آید، تصریح کرد: قبلا کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 4 سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می‌کرد اما در حال حاضر آنها همه باشگاه‌ها را بررسی می‌کنند.

وی اضافه کرد: البته ما یک فرصت خوب داریم و آن اینکه تا آن زمان اگر ورزشگاه غدیر اهواز را بتوانند به استاندارد درجه A برسانند، می‌توانیم بعد از ژاپن دوم و در غرب آسیا اول شویم. در این زمینه باید هر چه زودتر بلیت فروشی را الکترونیکی کنیم و بلیت فروشی مکانیزه شود تا شاهد برخی اتفاقات تلخ در ورزشگاه‌ها نباشیم و فدراسیون و سازمان لیگ به شدت پیگیر این ماجرا هستند.

تاج در پایان گفت: دستوری که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دارد، 16 تیمی کردن لیگ برتر است و باز هم تاکید می‌کنم امروز سه‌شنبه برنامه جام حذفی و دو هفته پایانی لیگ برتر را اعلام می‌کنیم.
 

کد خبر 2029406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha