۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۴

نصوری خبر داد:

بسیج نیروها و امکانات صنعت نفت برای کمک به زلزله زدگان استان بوشهر

بسیج نیروها و امکانات صنعت نفت برای کمک به زلزله زدگان استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل منطقه ویژه پارس از بسیج نیروها و امکانات صنعت نفت مستقر و موجود در منطقه ویژه پارس برای کمک به زلزله زدگان استان بوشهر خبر داد و گفت: کامیون‌های منطقه ویژه پارس حامل موادغذایی،پتو، وسایل روشنایی و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به شهرستان دشتی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کمیته بحران منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر تمامی امکانات خود را جهت خدمات دهی و حضور فعالانه در عملیات امداد و نجات مناطق زلزله زده استان بوشهر بسیج کرده است.

مسعود نصوری تشریح کرد: کامیون‌های حامل مواد غذایی ( آب معدنی و مواد خوراکی )، ژنراتور و وسایل روشنایی، لوازم بهداشتی و درمان سرپایی، پتو و ... با هماهنگی فرمانداری عسلویه و استانداری بوشهر از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان ساخت: گروه‌های پزشکی و متخصصان منطقه ویژه پارس در معیت بیش از 20 دستگاه آمبولانس پزشکی و گروههای امدادی این سازمان به همراه ماشین های آتش نشانی و امدادی در اولین ساعات وقوع این اتفاق تلخ به کمک زلزله زدگان شتافتند و به تیم های عملیاتی استان بوشهر اضافه شده اند.

وی گفت: کمیته بحران منطقه ویژه پارس با تشکیل نشست بصورت فوق العاده و در اولین ساعات حادثه تمامی راهکارهای مناسب جهت تسریع در عملیات امداد و نجات مورد بررسی قرار داده است.

نصوری افزود: منطقه ویژه پارس در صورت لزوم و اعلام نیاز دستگاههای اجرایی استان بوشهر آمادگی آن را دارد تا نیروهای امدادی بیشتری را به منطقه اعزام نماید و تیم های عملیاتی در منطقه ویژه پارس در آماده باش کامل به سر می برند.

کد خبر 2029469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha