۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰

اعزام امدادگران پارس جنوبی با 20 دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده

اعزام امدادگران پارس جنوبی با 20 دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده

بوشهر - خبرگزاری مهر، امدادگران منطقه ویژه پارس به همراه 20 دستگاه آمبولانس امداد و نجات به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف برنامه ریزی جهت امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان استان بوشهر به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه شد.

این کمیته متشکل از مدیران عملیاتی منطقه ویژه پارس و با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب جهت مشارکت در امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان استان بوشهر هم اکنون در حال برگزاری است.

دبیر کمیه بحران منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری عسلویه و استانداری بوشهر این خودروهای امدادی به همراه جمعی از امدادگران حرفه ای با هدف کمک به زلزله زدگان به شهرستان دشتی اعزام شدند.

حسن آخوندی افزود: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و تشکیل جلسه کمیته بحران منطقه ویژه پارس، تمام نیروهای امدادی موجود در پارس جنوبی جهت امدادرسانی و کمک به دستگاههای اجرایی استان بوشهر بسیج شده اند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس تصریح کرد: رایزنی‌های کمیته بحران منطقه ویژه پارس با مسئولان استان به‌ویژه استانداری بوشهر ادامه دارد و سازمان منطقه ویژه پارس آمادگی خود را برای حضور همه جانبه در عملیات امداد رسانی اعلام کرده است.

کد خبر 2029473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha