۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۳:۳۲

سرمربی الهلال بیان کرد:

جو ورزشگاه آزادی سنگین بود/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم

جو ورزشگاه آزادی سنگین بود/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان معتقد است تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری به استقلال بزند. او می‌گوید جو ورزشگاه آزادی در این مسابقه سنگین بود و بازیکنان استقلال قصد داشتند از اشتباه الهلالی‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو دائیچ پس از پیروزی الهلال برابر استقلال در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران درباره مسابقه اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم. استقلال هم تیم خوبی بود ولی در کل ما فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

وی با بیان اینکه تیمش در بازی رفت ناامید کننده ظاهر شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه در بازی امروز، نتیجه دیدار رفت را جبران کردیم. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که هفت بازیکن ما بین 22 و 23 سال دارند در حالی که استقلال بازیکنان با تجربه بیشتری در اختیار دارد.

سرمربی الهلال تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم که این گروه (گروه چهارم) سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است. در حال حاضر با نتایج امروز استقلال هفت امتیازی ماند و ما و العین هم شش امتیازی شدیم تا معادلات صعود پیچیده شود.

دائیچ در ادامه به تشریح عملکرد بازیکنان الهلال پرداخت و یادآور شد: می‌دانستیم استقلال بازیکنان با تجربه دارد. آنها می‌خواستند صاحب توپ باشند و از اشتباهات ما استفاده کنند ولی ما هم توپ را با کمترین اشتباه در زمین رد و بدل کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید کدام تیم‌ها از گروه چهارم صعود خواهند کرد، گفت: با نتایج امروز صحبت درباره این مسئله سخت و چالش بر انگیز شد. قبلا فکر می‌کردیم استقلال و الریان به سادگی از این گروه صعود کنند دلی حالی که معادلات صعود پیچیده شد.

سرمربی الهلال همچنین در خصوص اینکه جو ورزشگاه را چطور دیده است، تصریح کرد: جو ورزشگاه آزادی سنگین بود ولی ما از قبل این موضوع را پیش بینی می‌کردیم.

خبرنگاری از دائیچ درباره بازی ضد فوتبال و وقت تلف کردن بازیکنان الهلال بخصوص دروازه بان این تیم سئوال پرسید. وی در اینباره گفت: اگر الهلال امروز فوتبال بازی نکرد، پس چه کار کرد؟ ما فوتبال تکضرب و دوضربی را انجام دادیم و روان بازی کردیم. اگر معتقدید دروازه‌بان ما وقت کشی کرده است، همین کار را دروازه‌بان شما (مهدی رحمتی) در بازی رفت انجام داد!

تیم فوتبال استقلال در چهارمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب به مصاف الهلال عربستان رفت که با نتیجه یک بر صفر از حریفش شکست خورد.

کد خبر 2029593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha