۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۶:۵۹

بامداد چهارشنبه صورت گرفت/

بازدید مسئولان از مناطق زلزله زده و بررسی وضعیت آسیب‌دیدگان

بازدید مسئولان از مناطق زلزله زده و بررسی وضعیت آسیب‌دیدگان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر به همراه تعدادی از مسئولان از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند بامداد چهارشنبه از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی و شهر شنبه بازدید کرد و با دیدار با حادثه دیدگان این زمین‌لرزه، در جریان مشکلات و نیازهای انها قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان، خاطرنشان ساخت: از زمان وقوع این زمین لرزه گروه‌های مختلف امدادی و گروه‌های مردمی در صحنه حضور یافتند و به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند.

وی آمار کشته‌شدگان این زمین‌لرزه را 37 نفر اعلام کرد و افزود: 850 نفر نیز در این زمین لرزه مجروح شده‌اند که 750 نفر به طور سرپایی درمان شدند و 100 نفر نیز بستری شده‌اند.

حسنوند خاطرنشان ساخت: بیماران از بیمارستان خورموج به بیمارستان‌های بوشهر اعزام شده‌اند تا این بیمارستان خالی باشد و بتواند در خدمت دیگر افراد قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در بازدید از مناطق آسیب دیده اظهار داشت: گروه‌های امدادی به خوبی مشغول خدمات‌رسانی به افراد آسیب‌دیده هستند که جا دارد از این افراد تقدیر کنیم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با تسلیت درگذشت تعدادی از شهروندان در این حادثه، خاطرنشان ساخت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه در استان بوشهر عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

در این بازدید تعدادی از مسئولان استانی و کشوری و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

کد خبر 2029606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha