۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱:۲۴

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود دراماتیک دورتموند به نیمه نهایی/ خداحافظی مالاگا با لیگ قهرمانان

صعود دراماتیک دورتموند به نیمه نهایی/ خداحافظی مالاگا با لیگ قهرمانان

تیم فوتبال دورتموند موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی دراماتیک مقابل مالاگا به جمع 4 تیم پایانی رقابتها راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سیگنال آیدوناپارک برگزار شد دورتموند شکست 2 بر یک را در دو دقیقه پایانی بازی با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد تا یکی از تاریخی ترین بازگشت به بازی های رقابتهای لیگ قهرمانان را رقم بزند.

در این بازی ابتدا خواکین در دقیقه 25 مالاگا را پیش انداخت اما روبرتو لواندوفسکی در دقیقه 40 نتیجه را به تساوی کشاند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم تلاش دو تیم تا دقیقه 82 سودی نداشت تا اینکه در عین ناباوری مالاگا موفق شد گل دوم را در خانه دورتموند به ثمر برساند. ژولیو باپتیستا در محوطه جریمه به سمت دروازه ضربه ای زد که الیشیو دیگر بازیکن مالاگا را مقابل دروازه خالی قرار داد و او دروازه دورتموند را برای دومین بار باز کرد. تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد الیشیو در موقعیت آفساید به توپ ضربه زده و گل مالاگا باید مردود اعلام می شد اما داور آن را سالم دانست.

شاگردان یورگن کلوپ باید برای صعود به مرحله بعد در دقایق باقی مانده 2 گل به ثمر می رساندند. مارکو رویس در دقیقه 90 نتیجه را به تساوی کشاند و فلیپه سانتانا در عین ناباوری در دومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی گل سوم دورتموند را به ثمر رساند تا این تیم چیزی شبیه به معجزه را در حضور تماشاگران خود رقم بزند.

به این ترتیب دورتموند به جمع 4 تیم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان راه یافت و مالاگا شگفتی ساز رقابتهای این فصل با لیگ قهرمانان خداحافظی کرد.

کد خبر 2029608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha