۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۶:۴۵

حیدری عنوان کرد:

استقرار امکانات درمانی مورد نیاز در منطقه زلزله زده

استقرار امکانات درمانی مورد نیاز در منطقه زلزله زده

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمات و امکانات درمانی مورد نیاز برای حادثه دیدگان زلزله زده بخش های کاکی و شنبه و طسوج در شهرستان دشتی مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامرضا حیدری سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد برای امداد رسانی به مصدومان اعلام آمادگی کرده‌اند ولی تاکنون توانسته‌ایم از توان استان برای امداد رسانی به مصدومان استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: همه اکیپ‌های درمانی و معاونت‌های بهداشتی شهرستان‌های هم‌جوار و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در منطقه زلزله زده حضور دارند و کماکان خدمات‌رسانی به زخمیان و افرادی که زیرآور مانده اند را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: برخی مصدومان به صورت سرپایی درمان و افرادی نیز که به خدمات تخصصی نیاز دارند، به بیمارستان زینبیه خورموج و شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام می‌شوند.

دکتر حیدری اضافه کرد: در زمینه دارو، تجهیزات پزشکی، شیرخشک و دیگر اقلام مورد نیاز در مرکز بهداشتی درمانی شهید فاریابی شهر زلزله زده شنبه فراهم شده و روند خدمات رسانی به مصدومان نیز ادامه دارد.

وی یادآورشد: گروه‌های بهداشتی برای خدمات ضدعفونی، بهداشت محیط و مواد غذایی، آب و جلوگیری از انتشار بیماری‌های شایع پس از عملیات نجات انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین آمبولانس و نیروهای خدمات درمانی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت عمران ساحل سپاه، نیروی دریایی سپاه و سایر ارگان های دیگر درمنطقه زلزله زده حضور دارند.

کد خبر 2029614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha