۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۶:۵۴

قدمی عنوان کرد:

مدیریت خوبی در استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفته است

مدیریت خوبی در استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفته است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مدیریت خوبی در استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قدمی بامداد چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از اهالی شهرستان دشتی در حادثه زلزله، اظهار داشت: مدیریت بسیار خوبی برای مقابله با این حادثه در استان بوشهر شاهد بودیم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بر لزوم انجام برآوردهای دقیق از این زمین‌لرزه برای ارائه به هیئت دولت تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: خسارت‌های وارد شده به بخش‌های مختلف در شهرستان دشتی در نشست هیئت دولت ارائه و بررسی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: گروه‌های مختلف امدادی در استان بوشهر و گروه‌هایی نیز از استان‌های دیگر به خوبی برای کمک‌رسانی به مردم این مناطق وارد عمل شده‌اند با پایان عملیات نجات، کار اسکان افراد آغاز شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیج و سپاه و نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم در این منطقه، افزود: امنیت خوبی در این منطقه حاکم شده است.

قدمی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای تسریع در کمک‌رسانی به مردم حادثه دیده این زمین‌لرزه، تصریح کرد: اقدامات ما در کمک به مناطق آسیب‌دیده باعث شادی دل مقام معظم رهبری می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان استان بوشهر همکاری و همدلی بسیار خوبی برای کمک به مناطق آسیب‌دیده داشته‌اند و همین امر سبب کمک‌رسانی مطلوب‌تر به این افراد شده است.

کد خبر 2029627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha