۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۶:۵۶

حسنوند عنوان کرد:

اختصاص هفت مدرسه برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان

اختصاص هفت مدرسه برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از اختصاص هفت مدرسه در بخش شنبه برای اسکان اضطراری زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند بامداد چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی گروه‌های مختلف کمک‌رسان به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری باعث دلگرمی مردم و حادثه‌دیدگان این زمین لرزه شد.

وی به تماس‌های رئیس جمهور و معاون اول و همچنین وزیر کشور و برخی دیگر از وزرا و مسئولان ارشد کشور برای پیگیری وضعیت زلزله‌زدگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه مسئولان باید با تلاش مضاعف و اتخاذ راهکارهای مناسب برای حل مشکلات مردم این منطقه اقدام کنند.

استاندار بوشهر به تداوم پس‌لرزه‌ها در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های مناسب از تلفات جانی و خسارت‌های احتمالی این پس‌لرزه‌ها پیشگیری کنیم.

وی از بسیج شدن همه امکانات استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان و آسیب دیدگان این زمین‌لرزه خبر داد و تصریح کرد: باید کارها در مناطق زلزله‌زده تقسیم شود و با ارائه شرح کار به دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر تلاش کنیم.

حسنوند از اختصاص هفت مدرسه در بخش شنبه برای اسکان اضطراری زلزله زدگان خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که اسکان زلزله‌زدگان و همچنین تعمیرات تاسیسات برق و آب و تلفن و . . . تا ظهر چهارشنبه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی اخبار زلزله از طریق استاندار و معاون عمرانی صورت می‌گیرد، افزود: دشمن موضوع نیروگاه اتمی را مطرح کرد در حالی که این نیروگاه 150 کیلومتر با محل حادثه فاصله داشته و نیروگاه هیچ مشکلی ندارد.

استاندار بوشهر خدمات صورت گرفته برای کمک به آسیب‌دیدگان را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: تدفین جان‌باختگان این زمین‌لرزه در آئینی باشکوه و با هماهنگی خانواده‌های داغدار آنها انجام می‌شود.

کد خبر 2029630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha