۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۴۵

آبشیرینی در گفتگو با مهر:

آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای بازسازی مناطق زلزله زده

آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای بازسازی مناطق زلزله زده

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر از آمادگی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دشتی خبر داد.

رضا ابشیرینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در زمین‌لرزه شهرستان دشتی و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این افراد، اظهار داشت: گروه‌های مختلف بسیج دانشجویی از نخستین ساعات وقوع این زمین‌لرزه به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان دشتی بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه وارد عمل شدند و ساعاتی پس از آن نیز گروه‌های مختلف دیگری از بسیج دانشجویی از دیگر نقاط استان بوشهر به این منطقه اعزام شدند و در عملیات‌های مختلف کمک به زلزله‌زدگان از جمله آواربرداری مشارکت داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین کمک‌های بسیج دانشجویی پس از عملیات امداد و نجات خواهد بود که گروه‌های مختلف بسیج دانشجویی آمادگی دارند که به منظور بازسازی مناطق زلزله‌زده و با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی وارد عمل شوند.

وی به دیگر تلاش‌های صورت گرفته برای کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: 50 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه خلیج فارس نیز به منظور کمک به افراد آسیب داده در پایگاه انتقال خود حاضر شدند و خون خود را اهدا کردند.

آبشیرینی از اعلام شماره حساب برای کمک‌های نقدی و جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی توسط بسیج دانشجویی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان ساخت: اولین محموله کمک‌های غیر نقدی بسیج دانشجویی که شامل آب‌معدنی بود به منطقه زلزله‌زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: شماره حساب 162304306813724012 به نام مدیریت سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی در بانک انصار برای کمک‌های واریزی دانشجویان در نظر گرفته شده است که می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از این طریق به افراد آسیب دیده برسانند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر همچنین از اعلام آمادگی بسیج دانشجویی استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان برای کمک به افراد آسیب دیده و بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد.

کد خبر 2029653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha