۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

بار دیگر در صنعا برگزار شد؛

تظاهرات مردم یمن در حمایت از سوریه و محکومیت محور ضد سوری

تظاهرات مردم یمن در حمایت از سوریه و محکومیت محور ضد سوری

بسیاری از گروهها و سازمانها و احزاب یمنی و قشرهای مختلف مردمی با برگزاری تظاهرات در صنعا بر همبستگی خود با دولت، ملت وارتش سوریه و محکومیت توطئه های محور ضد سوری تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، شرکت کنندگان در این تظاهرات، حمایت خود را از دولت، ملت و ارتش سوریه در جنگ آنها علیه تروریسم و توطئه قدرتهای منطقه ای و بین المللی مورد تاکید قرار دادند.

تظاهرات کنندگان یمنی در این راهپیمایی  که از چادر المقاومه در خیابان دمشق در شهر حده به سمت دفتر سازمان ملل متحد در صنعا برگزار شد، خواستار محکومیت و مجرم شناخته شدن هر کشور عربی یا غربی که تروریستها را به سوریه اعزام می کنند، شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین از دولت یمن خواستند از سرازیر شدن تروریستها به سوریه از یمن جلوگیری کند، آنها همچنین بر حمایت خود از رهبری، ملت و ارتش سوریه تاکید کردند.

یمنی ها تاکید کردند سوریه از دو سال پیش در معرض هجمه تروریستی وحشیانه و توطئه منطقه ای و بین المللی قرار دارد. مسئولان سفارت سوریه در صنعا نیز در این تظاهرات شرکت کردند.

سازمان امت عربی واحد یمن همچنین در محل خیمه المقاومه، برنامه هایی در همبستگی با سوریه با عنوان " دشمن و توطئه یکی است" برگزار کرد.

کد خبر 2029820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha