۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

با صدور پیامی عنوان شد:

تسلیت آیت‌الله حسینی‌بوشهری به زلزله‌زدگان بوشهر

تسلیت آیت‌الله حسینی‌بوشهری به زلزله‌زدگان بوشهر

قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت وقوع حادثه دلخراش زلزله در شهرستان دشتی به مردم بوشهر، از پیام تسلی بخش و همراه با عنایت مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، در پیامی حادثه دلخراش زلزله شهرستان دشتی را به حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری و مردم استان بوشهر و همه بازماندگان داغدار تسلیت گفت.

وی همچنین با تقدیر از پیام تسلی بخش و همراه با عنایت رهبر معظم انقلاب و همدلی مردم و مسئولان به ویژه مردم و مسئولان استان، از همگان دعوت کرد به یاری زلزله زدگان بشتابند.
متن پیام مدیر حوزه های علمیه کشور در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع حادثه زلزله در شهرستان دشتی استان بوشهر را با اندوه فراوان دریافت نمودم، حادثه دلخراشی که به جان باختن و زحمی شدن و بی‌خانمان شدن تعدادی از هموطنان عزیز انجامید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیةالله ارواحنا له الفدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی و همه بازماندگان داغدار لازم می‌دانم صمیمانه از همدلی مردم و مسئولان به ویژه مردم و مسئولان استان بوشهر که در این آزمون الهی به یاری زلزله‌زدگان شتافتند، بالاخص از پیام تسلی بخش و همراه با عنایت مقام معظم رهبری تشکر نمایم.

از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای عزیزان از دسته رفته رحمت و مغفرت واسعه الهی خواستارم.
 

کد خبر 2029876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha