۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

رستمی خبر داد:

خسارت 154 میلیارد تومانی زلزله در شهرستان دشتی

خسارت 154 میلیارد تومانی زلزله در شهرستان دشتی

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: خسارت‌ های زمین لرزه در شهرستان دشتی 154 میلیارد تومان برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده بلافاصله پس از وقوع زلزله انجام شده است و با توجه به حضور پرشور همه گروه‌های امدادی شاهد امدادرسانی خوبی به این منطقه بوده‌ایم.

وی به 37 کشته و 850 مجروح این حادثه اشاره کرد و بیان داشت: تعداد زیادی از مصدمان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدن و 114 نفر از مصدومان نیز در بیمارستان‌های استان بوشهر در حال مداوا هستند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از توزیع اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان و بسته‌های غذایی خبر داد و افزود: بسیاری از ساکنان مناطق زلزله زده تمایل دارند در محل منازل خود باشند و ما هم سعی کردیم خللی در تمایل آنان ایجاد نکنیم.

وی خسارت‌های وارد شده بر اثر این زمین‌لرزه را 154 میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 450 واحد مسکونی در شهر شنبه به صورت کامل تخریب شده است و در کاکی 278 واحد، در باغان 200 واحد، در درویشی 77 واحد و در کردلان 67 واحد تخریب شده است.

رستمی افزود: از این میزان خسارت‌ها، 130 میلیارد تومان مربوط به بخش‌های مسکونی شهری و روستایی وارد شده و 24 میلیارد تومان نیز به زیرساخت‌ها و تاسیسات این منطقه خسارت وارد شده است.

وی از آغاز عملیات بازسازی پس از اسکان موقت و آواربرداری واحدهای تخریبی خبر داد و گفت: گروه‌های مختلف امدادی مشغول به کمک‌رسانی هستند.

کد خبر 2029895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha