۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

الفونه خبر داد:

اعزام 15 امدادگر آبادانی به مناطق زلزله زده بوشهر

اعزام 15 امدادگر آبادانی به مناطق زلزله زده بوشهر

آبادان - خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از اعزام 15 نفر امدادگر آبادانی به مناطق زلزله زده استان بوشهر خبر داد.

فرزاد الفونه در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله در مناطقی از استان بوشهر، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از سه شنبه شب برای حضور در این مناطق آماده بود و صبح امروز برای ارائه خدمات امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی افزود: به همین منظور امدادگران در سه تیم پنج نفره با تجهیزات کامل امدادی به منظور کمک و خدمات دهی به حادثه دیدگاه حادثه دیدگاه بوشهری صبح امروز عازم مناطق زلزله زده شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان ادامه داد: امدادگران به همراه چهار دستگاه خودروی امدادی و یک دستگاه آمبولانس رهسپار این مناطق می شوند.

وی در همین رابطه عنوان کرد: تعدادی زیادی چادر برای اسکان زلزله زدگان به همراه مواد غذایی، امکانات و وسائل اسکان اضطراری در این خودروها و برای کمک به زلزله زدگان بوشهر از شهرستان آبادان فرستاده شده است.

الفونه با اشاره به همکاری فرمانداری ویژه شهرستان آبادان و پالایشگاه منطقه گفت: شب گذشته در پی گفتگو فرمانداری ویژه شهرستان با مدیران پالایشگاه آبادان سه دستگاه خودرو کابینه کمک دار نیز به همراه امدادگران به مناطق عملیاتی اعزام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گذراندن دوره های تخصصی اسکان و امداد اضطراری از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان این نیروها آمادگی کامل را برای ارائه هرگونه خدماتی در مناطق زلزله زده بوشهر دارند.
 

کد خبر 2029905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha