۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۸

تبرکی با مهر مطرح کرد:

اعلام آمادگی مردم کنگان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده

اعلام آمادگی مردم کنگان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده

کنگان- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کنگان از اعلام آمادگی مردم کنگان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دشتی خبر داد.

عباس تبرکی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان کشته شده در زلزله اخیر اظهار داشت: بنا به تدبیر استاندار بوشهر در همان ساعات اولیه بلافاصله بعد از وقوع زمين لرزه مذكور برای ساماندهي و ارسال كمك‌هاي دارويي، پزشكي، غذايي، ماشين آلات و ... با حضور اعضاء هماهنگي شوراي مديريت بحران شهرستان و نمايندگان محترم سازمان منطقه ويژه در محل فرمانداري تشكيل شده است.

وی افزود: مردم نوع دوست شهرستان کنگان نیز از همان دقایق و ساعات اولیه وقوع زلزله در شهرستان دشتی، طی تماس های مکرر برای کمک به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند.

معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري نیز از اعزام فوري تيم هاي امدادي و نجات هلال احمر و ساير دستگاه ها با همه امكانات به مناطق زلزله زده خبر داد.

عباس پاریابی كمك به زلزله زدگان مناطق مذكور را وظيفه انساني و اداري همه اعضاء برشمرد و از همه مسئولان و دست اندركاران خواست كه نسبت به ساماندهي همه امكانات و نيروهاي خود برای كمك به زلزله زدگان در اسرع وقت همت گمارند.

شهردار كنگان در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به اعزام يك دستگاه لودر، پنج دستگاه كاميون حمل كمك هاي امدادي و يك تانكر آبرساني به منطقه آسیب دیده خبر داد.

شهردار بنك در خصوص امداد رسانی به مردم و مناطق زلزله زده به خبرنگار مهر گفت: يك دستگاه لودر، يك دستگاه كاميون، يك دستگاه پيكاب به همراه دو نفر نيرو و 50 ميليون ريال كمك غذايي از جانب شهرداری بنک به منطقه مذکور ارسال شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز از ارسال يك دستگاه تانكر آبرساني، يك دستگاه اتوبوس، دو دستگاه ميني بوس خاور، يك دستگاه آمبولانس و 20 نيروي امدادگر به منطقه زلزله زده خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز از اعزام دو تيم واكنش سريع شامل 2 اكيپ كامل 17 نفره ( 34 نفر) و سه دستگاه آمبولانس و همچنین دو دستگاه اورژانس 115 به منطقه خبر داد.

رئیس سازمان منطقه ويژه نیز از اعزام هشت دستگاه آمبولانس، 19 نفر پزشك، 20 پرستار ،10 دستگاه ميني بوس، یک دستگاه خودرو امداد و نجات، 30 عدد چراغ اضطراري، هفت دستگاه لودر، یک دستگاه بيل مكانيكي، دو دستگاه كاميون، چهار دستگاه سواري، دو دستگاه ماشين آتش نشاني، دو دستگاه رونيز و يك دستگاه كاميون موادغذايي به شهرستان دشتی خبر داد.

اداره آب و فاضلاب، جهاد كشاورزي، كميته امداد امام خمینی، اداره گاز، اداره محيط زيست، راه و شهرسازي  اداره برق شهرستان کنگان و شهرداری سیراف نیز در راستای امداد رسانی به مناطق زلزله زده نیز کمک های خود را به منطقه اعزام کرده اند.

کد خبر 2030049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha