۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

ریاحی:

تعیین نقشه راه به نظام سلامت کمک می کند

تعیین نقشه راه به نظام سلامت کمک می کند

گرگان - خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اينکه مطالبات مردم در نظام سلامت مطالبه ای بجا و درست است افزود: با تعيين نقشه راه و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف می توان کمک بسيار شايانی به نظام سلامت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی ریاحی پیش از ظهر چهاشنبه در نشست مسئولان بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به اينکه بسيج به عنوان يک نهاد بالا دستی نظام است گفت: آنچه امروز می تواند تحول اساسی در نظام خدمت رسانی در حوزه سلامت ايجاد کند استقرار تفکر بسيجی در عرصه سلامت است که با استقرار اين تفکر بسياری از کمبود ها در نظام سلامت مرتفع می شود. 

وی ضمن تاکيد به حضور بسيج در سياست گذاری وزارت بهداشت و سياست های بومی منطقه ای افزود: حضور پررنگ بسيج کمک شايانی به تحقق برنامه های دانشگاه در حوزه مختلف خواهد کرد. 
  
رئيس بسيج جامعه پزشکی استان از آمادگی بسيج برای همکاری در زميته های مختلف با دانشگاه خبر داد و افزود: ماموريت بسيج جامعه پزشکی کمک به نظام سلامت است. 
 
 دکتر مقصودلو اظهار اميدواری کرد همکاری بسيج و دانشگاه در نهايت منجربه خدمت شايسته به مردم و ارتقاء سطح بهداشت و درمان در استان شود.
 
دکتر احمدی رئيس شورای سياستگذاری بسيج جامعه پزشکی استان، آمادگی اين نهاد را برای استقرار و اجرای منويات مقام معظم رهبری در سال حماسه اقتصادی و حماسه سياسی و اجرای سياست های کلان بهداشتی درمانی اعلام کرد.
کد خبر 2030074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha