۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۸

کاظمی: پرسپولیس حق اعتراض دارد

مدیرعامل پرسپولیس به سازمان لیگ رفت/ رویانیان: نباید به پرسپولیس ظلم شود

مدیرعامل پرسپولیس به سازمان لیگ رفت/ رویانیان: نباید به پرسپولیس ظلم شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اعلام برنامه هفته های پایانی لیگ برتر برای اعتراض به این برنامه ریزی راهی سازمان لیگ شد و با دبیر این سازمان دیدار کرد. رویانیان به خبرنگار مهر گفت: این برنامه ریزی ظلم به پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کمتر از دو ساعت از اعلام برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر گذشته بود، محمد رویانیان بعدازظهر امروز چهارشنبه به محل سازمان لیگ برتر رفت تا اعتراض باشگاهش را به علی کاظمی دبیر این سازمان اعلام کند.

رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برنامه ریزی هفته های پایانی لیگ و نزدیک بودن دیدار هفته سی و سوم با فینال جام حذفی گفت: زمانی که برای بازیهای ما در نظر گرفته اند ظلم به پرسپولیس است. ما بعد از بازی با ذوب اهن که 23 فروردین ماه برگزار می شود تا روز 10 اردیبهشت بازی نداریم. در حالی که سازمان لیگ می تواند بازی ما را ملوان را زودتر برگزار کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به خاطر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نباید پرسپولیس لطمه بخورد خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که یا زمان دیدار با ملوان را تغییر دهند یا زمان بازی فینال را. بازی با ملوان را می شود زودتر برگزار کرد.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر نیز پس از حضور رویانیان در محل کارش به خبرنگار مهر گفت: حق اعتراض برای پرسپولیس محفوظ است و قطعا هیات رئیسه سازمان لیگ به این اعتراض رسیدگی خواهد کرد. حتی اگر پرسپولیسی ها در سازمان لیگ نتیجه نگیرند می توانند از طریق فدراسیون فوتبال اعتراض شان را پیگیری کنند. در مجموع منعی برای پیگیری اعتراض پرسپولیسی ها وجود ندارد.

کد خبر 2030130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha