۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳

در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)/

مجلس ختم زلزله زدگان دشتی از سوی امام جمعه بوشهر برگزار می شود

مجلس ختم زلزله زدگان دشتی از سوی امام جمعه بوشهر برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دفتر مقام معظم رهبری مجلس ختمی در سوگ از دست دادن جمعی از اهالی عزیز خطّه دشتی در حادثه زلزله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سوگ از دست دادن جمعی از عزیزان استان ولایتمدار بوشهر در منطقه دشتی، مجلس ختمی از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دفتر مقام معظم رهبری در تاریخ یکشنبه 25 فروردین‌ماه سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) در مسجد الغدیر خورموج از ساعت 9 الی 11 با حضور خانواده‌های سوگوار برگزار می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: حادثه ناگوار زلزله دشتی را مجدداً به همه مردم عزیز استان به ویژه خانواده‌های داغدار، تسلیت عرض می‌کنم و سلامتی و صحت برای مجروحان و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری افزود: صمیمانه سپاس و تشکر خاضعانه خود را محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و دفتر معظم‌له تقدیم می‌دارم.

وی ادامه داد: از همه کسانی که با پیام‌ها و تماس‌های خود به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه که ابراز همدردی و بیان آمادگی جهت مساعدت امر خدمت‌رسانی داشتند تشکر نموده و از تمامی مسئولینی که با جدیّت تمام، در خدمت حادثه دیدگان عزیز می‌باشند به ویژه مردم عزیز و گرانقدر که در ساعات اولیه حادثه، خود را به آن منطقه رسانده و خدمات بسیار ارزشمندی داشته‌اند، سپاس و امتنان دارم؛ و همگان به ویژه مسئولان را به جدیت کارشناسانه هر چه تمام‌تر و خدمت صادقانه به آسیب‌دیدگان، به دور از پرداختن به امور شکلی و حواشی غیر ضروری سفارش می‌کنم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری افزود: ارائه چادر، لوازم رفاهی، پتو، آب، غذا، روشنایی، خدمات پزشکی، پذیرایی از بیماران و همراهان، دلجویی و روان درمانی داغداران و سایر امور مورد نیاز، ایجاد امنیت هرچه گسترده‌تر در منطقه، سامان‌دهی امدادرسانی و در نهایت بازسازی هر چه سریع‌تر و با استحکام فنی و معماری مناسب با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، از امور لازم و ضروری است.

کد خبر 2030309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha