۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۰

هفته چهارم از لیگ قهرمانان آسیا؛

صدرنشینی سئول با وجود شکست در زمین وگالتا/ بوریام به رده دوم صعود کرد

صدرنشینی سئول با وجود شکست در زمین وگالتا/ بوریام به رده دوم صعود کرد

تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی با وجود شکست در زمین وگالتا سندای ژاپن صدرنشین جدول رده‌بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های وگالتا سندای و اف سی سئول کره‌جنوبی آغاز شد که تیم میزبانی با حساب یک بر صفر صدرنشین گروه E را شکست داد و به نخستین برد خود در این تورنمنت دست یافت.

در این بازی که در استادیوم شهر میاگی برگزار شد، یاناگیساوا تنها گل مسابقه را در دقیقه 16 برای ژاپنی‌ها به ثمر رساند تا شانس‌های وگالتا برای صعود از این گروه را زنده نگه دارد. با این نتیجه تیم اف سی سئول همچنان با 7 امتیاز صدرنشین است و تیم وگالتا هم با 5 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

دیگر دیدار این گروه را بعد از ظهر امروز تیم‌های بوریام یونایتد تایلند و جیانگ سو چین در ورزشگاه ال موبایل شهر بانکوک برگزار کردند که میزبان با دو گل برابر حریف به برتری دست یافت. نونتام(39) و چاپوییس(63) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم تایلندی به 5 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت. تیم جیانگسو نیز با 4 امتیاز قعرنشین گروه است.

کد خبر 2030333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha