۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۲

علوی زاده:

5 کشتی گیر خراسان شمالی به رقابت های بین المللی جام کودک اعزام می شوند

 5 کشتی گیر خراسان شمالی به رقابت های بین المللی جام کودک اعزام می شوند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: پنج کشتی گیر نوجوان این استان به رقابت های بین المللی جام روز جهانی کودک اعزام می شوند.

سیدامید علوی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: پنج کشتی گیر نوجوان خراسان شمالی در بخش آزاد و فرنگی، اردیبهشت ماه سال جاری در تورنمنت بین المللی روز جهانی کودک که به میزبانی تبریز برگزار می شود، شرکت می کنند.

وی افزود: رضا رحمانی و علی اصغر کاملی در وزن 54 کیلوگرم، علی اکبر محمدی در وزن58 کیلو و مهرداد امان زاده در وزن 76 کیلوگرم در کشتی فرنگی و احمد نجمی نیز در کشتی آزاد پنج کشتی گیر خراسان شمالی هستند که موفق به کسب جواز حضور در رقابت های بین المللی کودک شده اند.

این مسئول با بیان اینکه این افراد پیش از این در مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی جواز حضور در این مسابقات مهم را کسب کرده اند، اظهار داشت: مسابقات بین المللی روز جهانی کودک به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی محسوب می شود.

به گفته علوی زاده چهار فرنگی کار خراسان شمالی که به این مسابقات اعزام می شوند، سه شنبه هفته جاری در پایان مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که با شرکت 239 کشتی گیر از 31 استان طی هشت دور و با انجام 280 کشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد؛ با قرار گرفتن در رده های سوم تا هفتم به عنوان اعضای تیم ایران در مسابقات بین المللی جام کودک انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات علی اکبر محمدی در وزن 58 کیلوگرم با کسب مقام سوم، رضا رحمانی و مهرداد امان زاده در اوزان 54 و 76 کیلو با قرار گرفتن در رده پنجم و علی اصغر کاملی در وزن 54 کیلوگرم با قرار گرفتن در مکان هفتم جواز حضور در این رقابت های بین المللی را کسب کردند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین احمد نجمی آزادکار نوجوان خراسان شمالی نیز که در سال گذشته در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در مسجد سلیمان با قرار گرفتن در بین هشت کشتی گیر برتر مجوز حضور مستقیم در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی(جام جهانی کودک) را کسب کرده بود،پنجمین کشتی گیر خراسان شمالی در تبریز خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی عنوان کرد: رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک که حکم انتخابی مرحله نهایی تیم ملی را نیز دارد؛ طی روزهای 11 الی 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور تیم های داخلی و خارجی در رده سنی نوجوانان به میزبانی تبریز برگزار می شود.

کد خبر 2030369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha