۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۱۱

عسگری:

وضعیت پیشرفت طرح های توسعه کشاورزی ایلام به صورت مستمر نظارت شود

وضعیت پیشرفت طرح های توسعه کشاورزی ایلام به صورت مستمر نظارت شود

ایلام - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استانداری ایلام بر نظارت مستمر به وضعیت طرح های توسعه کشاورزی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عسگری در نشست کارگروه توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: خوشبختانه در مرحله اول پرداخت تسهیلات همت بسیار خوبی از سوی همه دست اندرکاران جهادکشاورزی، مجموعه بانک ها و فرمانداران استان به عمل آمد که منجر به جذب 100 درصدی تسهیلات شد.

وی با تقدیر از همت بسیار خوب اعضاء ستاد توسعه کشاورزی استان افزود: در بخش دوم تسهیلات کشاورزی به صورت متمرکز عمل شده که پیشرفت کار نسبت به قبل کمی کندتر بود.

وی از مدیران بانک های عامل و دبیر خانه ستاد توسعه کشاورزی استان خواست که نسبت به تهیه گزارشی در خصوص پیشرفت طرح ها و وضعیت آنها اقدام کنند و برای تعیین تکلیف مانده اعتبار نیز پرونده های مانده را بررسی کنند.

عسگری همچنین از جهاد کشاورزی استان خواست که به صورت مستمر به وضعیت طرح هایی که عقد قرارداد شده و کار تشکیل پرونده و تهیه شناسنامه آنها به اتمام رسیده نظارت کند و وضعیت پرداخت تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی را نیز پیگیری کند.

در ادامه این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران بانک های عامل به ارایه گزارشی از وضعیت عملکرد خود در خصوص جذب اعتبار مرحله دوم تسهیلات کشاورزی پرداختند.

 در مرحله دوم طرح توسعه کشاورزی 780 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های توسعه کشاورزی استان اختصاص یافته است.

ورود هر شهید به استان تکرار صحنه ای از عاشوراست

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ورود هر شهید به استان تکرار صحنه ای از عاشوراست که موهبت الهی را نصیب این دیار می کند.

حسن بهرام نیا در نشست هماهنگی استقبال از ورود شهدای گمنام به استان اظهار داشت: شهیدان جوانان مومن و فداكاری بودند كه برای دفاع از كشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاك جان خود را در كف دست گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.

وی با بیان اینکه ملت ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدانند، افزود:. از خودگذشتگی آن پاكبازان بود كه اسلام، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه كرد و ادای حق بزرگ آنان و تكریم یاد و نام آنان نشانه فداكاری به ارزش های والای آنهاست.

وی بیان داشت: هیچ ظرفیتی بالاتر و غنی تر از شهداء و پیکر مطهرشان نیست که برای استقبال از این آلاله های عشق باید از تمام ظرفیت موجود استان بهره گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که شهدا امام زادگان عشقند، ابراز داشت: با سفر کبوتران آسمانی به دیار ایثار و مقاومت، بار دیگر عطر و بوی جهاد، ایثار و شهادت در استان ایلام پراکنده خواهد شد.

مسکن مهر یکی ازمهمترین پروژه های ملی استان است

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مسکن مهر یکی از مهمترین پروژه های ملی استان است که نیازمند روحیه مشارکت، تعامل و همراهی مسئولان و همه دستگاه هاست

احمد کرمی در جلسه بررسی مسکن مهر شهرستان ایلام اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و خدمات‌رسان نظیر آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات مقرر شده است تمام زیرساخت‌ها در این مجموعه‌ها تکمیل و مسکن مهر کامل و بدون نقص به مردم تحویل داده شود.

وی افزود: زیر ساختهای مسکن مهر شهرستان ایلام باید در اولویت کاری دستگاههای اجرایی قرار گیرد تا ظرف مدت یک هفته وضعیت آنها مشخص گردد.

کرمی با بیان اینکه مسکن مهر یکی از افتخارها و طرح های ماندگار دولت عدالت محور برای تحقق رویای خانه دارشدن افراد نیازمند و کم درآمد جامعه ایران اسلامی به شمار می رود ابراز داشت:اجرای طرح مسکن مهر یکی از شعارهای محقق شده دولت عدالت محور است که خوشبختانه با عملی شدن آن میلیون ها نفر در سراسر کشور صاحب سرپناه و خانه شده اند.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با تاکید بر همکاری و هماهنگی در اجرای مصوبات جلسه و تسریع در توسعه و تجهیز مسکن مهر شهرستان ایلام تصریح کرد: مسوولان و مدیران دستگاه های دولتی استان به مدد کمک ها و پشتیبانی دولت همانند دورترین مناطق کشور توجه و تلاش های ویژه ای برای اجرایی شدن طرح مسکن مهر از خود نشان داده اند.
 

کد خبر 2030424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha