۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۵۰

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی الغرافه و حذف النصر/ کار سپاهان برای صعود سخت شد

پیروزی الغرافه و حذف النصر/ کار سپاهان برای صعود سخت شد

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک دیدار از گروه C پیگیری شد که در این بازی الغرافه قطر برابر التصر امارات به پیروزی دست یافت، نتیجه‌ای که زمینه‌‌ساز حذف زودهنگام النصر امارات از این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C پیگیری شد که طی آن تیم الغرافه قطر برابر میهمانش النصر امارات به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه ثانی بن جاسم برگزار شد، انس مبارک (9)، آندرسون نه‌نه (55) و فهید الشمری (79) برای الغرافه قطر گل زدند و تاکایوکی موریموتو (17) تک گل تیم النصر امارات را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم الغرافه 9 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم الاهلی عربستان در رده دوم گروه C قرار گرفت. تیم النصر هم بدون امتیاز پس از سپاهان 3 امتیازی در رده چهارم این گروه باقی ماند و نخستین تیم حذف شده از این رقابتها لقب گرفت.

هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری دیدار تیم‌های الاعلی عربستان با سپاهان اصفهان به پایان می‌رسد که تیم سپاهان برای اینکه شانس صعودش به مرحله بعدی این مسابقات به حداقل نرسد باید با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

کد خبر 2030463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha