۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

مربی بارسلونا:

حضور مسی باعث صعود ما شد/ فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی روبرو شویم

حضور مسی باعث صعود ما شد/ فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی روبرو شویم

دستیار تیتو ویلانووا سرمربی بارسا بعد از صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در کنفرانس خبری از عملکرد شاگردانش به خصوص لیونل مسی تمجید کرد و اعلام کرد فرقی نمی کند در نیمه نهایی با چه تیمی روبرو شویم چون همه آنها قوی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رورا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: کادر فنی بسیار خوشحال هستند و به عملکرد بازیکنان در این بازی افتخار می کنند. بازی امشب بسیار سخت بود، ما مقابل یک تیم قدرتمند قرار گرفته بودیم. با غیبت چندین بازیکن مصدوم در این بازی حاضر شدیم اما با این حال خوب بازی کردیم و به اهدافمان رسیدیم. از اینکه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم همه خوشحال هستیم.

رورا در مورد حضور لیونل مسی در نیمه دوم گفت: ما توافقی با لیونل مسی انجام داده بودیم که هر وقت نیاز شد او وارد زمین شود. این اتفاق هم افتاد و مسی با ورودش به زمین روح تازه ای را در تیم دمید. عطش او برای موفقیت و پیروزی بود که باعث موفقیت بارسا در این بازی شد.

مربی بارسا در مورد اینکه ترجیح می دهد با چه تیمی در مرحله نیمه نهایی روبرو شود گفت: وقتی به نیمه نهایی این تورنمنت معتبر می رسید 4 تیم از بهترین تیم های اروپا در آنجا حضور دارند بنابراین دیگر مهم نیست با چه تیمی روبرو شویم چون همه تیم ها قوی هستند و مطمئنا بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت.

دیدار برگشت تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و بارسا با قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کرد.

کد خبر 2030540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha