۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

کارلو آنچلوتی:

هر کاری برای پیروزی لازم بود انجام دادیم/ مسی گره بازی را برای بارسا باز کرد

هر کاری برای پیروزی لازم بود انجام دادیم/ مسی گره بازی را برای بارسا باز کرد

سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بارسا تمجید کرد و مسی را کلید صعود بارسا به نیمه نهایی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنچلوتی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: هم حس پشیمانی دارم و هم حس افتخار نسبت به بازیکنانم. ما هر کاری لازم بود برای پیروزی در این بازی انجام دادیم. تیم من شجاعت و کیفیت لازم را در این بازی نشان داد. ما خیلی، خیلی خوب بازی کردیم. بسیار خوب دفاع کردیم و هر وقت صاحب توپ می شدیم بهترین استفاده را از آن می کردیم اما در پایان متاسفم که حذف شدیم. مثل دیگر تیم هایی که به نیوکمپ می آیند و بازی می کنند دفاع نکردیم، بازی را باز کردیم و می خواستیم در حملات برای بارسا مشکل ساز شویم.

آنچلوتی در ادامه افزود: مسی وقتی وارد زمین شد روحیه بارسا را بسیار افزایش داد، حتی اگر او 100% هم آماده نباشد بازیکن فوق العاده ای است. وقتی او از روی نیمکت به بازی آمد گره بازی را برای بارسا گشود. در نیمه اول می توانستیم گل بزنیم، 2 یا 3 موقعیت خوب گلزنی داشتیم، در نمیه دوم گل زدیم و باز هم شانس های گلزنی داشتیم.

سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن در مورد تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی گفت: دو نماینده اسپانیا در نیمه نهایی تجربه بیشتری دارند اما دو نماینده آلمان از نزدیک فیزیکی قوی هستند. بایرن پیش از این هم قهرمان اروپا شده بنابراین پیش بینی تیم های فینالیست کار شواری است.

دیدار برگشت تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و بارسا با قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کرد.

کد خبر 2030566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha