۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

حسنوند:

بازسازی مناطق زلزله‌زده را با تمام توان و امکانات پیگیری می‌کنیم

بازسازی مناطق زلزله‌زده را با تمام توان و امکانات پیگیری می‌کنیم

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده را با تمام توان و امکانات پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر پنجشنبه در نشستی با حضور نماینده رهبری در مناطق زلزله‌زده به ارائه خدمات مناسب به حادثه‌دیدگان این زمین لرزه اشاره کرد و اظهار داشت: شاهد تلاش‌ گروه‌های مختلفی از استان بوشهر و استان‌های دیگر کشور بودیم که باید از همه این افراد تقدیر کنیم.

وی با تقدیر خدمات امدادگران به ویژه هلال احمر، بسیج، سپاه و مدیران اجرایی تاکید کرد: در نشستی که شب گذشته با معاون اول رئیس جمهور و برخی از وزرا داشتیم بر ساخت اماکن و منازل مسکونی و تجاری در کوتاه‌ترین زمان تاکید شد و قرار شد وام‌هایی با نرخ کمتر از چهار درصد و کمک‌هایی بلاعوض به زلزله‌زدگان پرداخت شود.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 120 پس لرزه در مناطق رخ داده است، گفت: 24 پس لرزه آن به بزرگی چهار ریشتر به بالا بوده است.

وی از نگاه دلسوزانه و مهربانانه رهبری در اعزام نماینده ویژه خود به منطقه زلزله زده تشکر کرد و گفت: قول می‌دهیم با تمام امکانات و با تمام وجود در کوتاه‌ترین زمان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اقدام کنیم که این منطقه گل سر سبد استان بوشهر شود.

آیت‌الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر بازدید کرد.وی و هیئت همراه راهی مناطق زلزله زده شدند و پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده به بررسی وضعیت امداد رسانی پرداختند.

کد خبر 2030793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha