۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

خرمدل خبر داد:

اعزام گروه‌های بسیج سازندگی بوشهر به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی

اعزام گروه‌های بسیج سازندگی بوشهر به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از اعزام گروه‌های بسیج سازندگی بوشهر به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر پنجشنبه در حاشیه خدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان دشتی، اظهار داشت: با توجه به اینکه منازل مسکونی مناطق زلزله دیده در شهرستان دشتی به صورت قابل توجه ای تخریب شده تعدادی گروه سازندگی جهت به سازی و بازسازی به این مناطق اعزام کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر اضافه کرد: سپاه شهرستان بوشهر با تمام امکانات و نیروی انسانی برای کمک به زلزله زدگان شهرستان دشتی آمادگی خود را اعلام کرده و تا رفع کامل مشکلات هموطنانمان در آن شهر با آنها خواهیم بود.

وی افزود: با همکاری بسیجیان شهرستان بوشهر و کارکنان سپاه این شهرستان علاوه بر ارسال مواد مورد نیاز مردم زلزله دیده نفراتی نیز برای خدمت‌رسانی به این مناطق اعزام کردیم.

خرم دل اظهار داشت: سپاه شهرستان بوشهر در ادمه خدمت رسانی به زلزله زدگان امروز صبح سه گروه مدادی که شامل 66 نفر متخصص در امداد رسانی بودند به مناطق زلزله یده شهر شنبه اعزام کرد.

وی به اقلام ارسالی توسط سپاه شهرستان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: چهار هزار قرص نان، یک گروه خواهر بسیجی و 20 نفر پزشک بسیجی را به مناطق زلزله زده اعزام کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه منازل مسکونی  مناطق زلزله دیده در شهرستان دشتی به صورت قابل توجه‌ای تخریب شده تعدادی  گروه سازندگی برای به سازی و بازسازی به این مناطق اعزام کردیم.

کد خبر 2030900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha