۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۶

تابش خبر داد:

ارسال هفت تن مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده دشتی

ارسال هفت تن مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده دشتی

بوشهر - خبرگزاری مهر: سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هفت تن مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده دشتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تابش بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات‌رسانی به مناطق آسیب دیده شهرستان دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های این سازمان برای ارزاق مورد نیاز مناطق زلزله‌زده از ساعات اولیه آغاز شد و بسته‌های مختلفی در این راستا ارسال شد.

وی از تلاش برای تامین سوخت در این منطقه خبر داد و گفت: با هماهنگی‌خهای صورت گرفته، از فردا گاز مایع به صورت رایگان در این منطقه به اندازهکافی توزیع می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ارسال هفت تن مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و بیان داشت: این میزان مواد غذایی با همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه صنف خواروبار و لبنیات شهرستان بوشهر به محل زلزله‌زده شهرستان دشتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه اقلام ارسال شده شامل مواردی چون، آب بسته‌بندی، نان، قند، چای، بیسکوئیت، انواع کنسرو، برنج و روغن و . .. بوده است، تصریح کرد: واددهای صنفی و معدنی تلاش‌های بسیار زیادی در این زمینه داشته‌اند و شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

تابش از فعالیت یک واحد نانوایی سیار در مناطق زلزله زده و تولید و توزیع روزانه 400 بسته نان خبر داد و افزود: مشکلی برای تامین نان و مواد غذایی در مناطق حادثه دیده نداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز در جمع خبرنگاران از آماده‌باش هواپیمای اورژانس و اعزام بالگرد به مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد و اظهار داشت: در ساعات اولیه زلزله، با دستور وزیر نفت ستاد بحران را تشکیل دادیم و اقدامات لازم برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان انجام شد.

سید پیروز موسوی بیان کرد: هم‌اکنون هواپیمای اورژانس متعلق به شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک مستقر شده و در حال آماده‌باش است و یک فروند بالگرد را نیز برای امدادرسانی به منطقه زلزله‌زده اعزام کردیم و در حال امداد‌رسانی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: اکیپ مجهز پزشکی را نیز با نیروهای متخصص به محل حادثه اعزام کردیم و یک اکیپ متخصص پاکسازی محیز با هماهنگی هلال احمر در حال امدادرسانی هستند.

این مسئول در پایان افزود: همچنین پنج محموله اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان را به شهرستان دشتی ارسال کردیم.

کد خبر 2030901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha