۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

معاون وزیر خارجه ایران:

تروريست ها در سوريه بزودی به خط پايان مي رسند

 تروريست ها در سوريه بزودی به خط پايان مي رسند

معاون وزير خارجه كشورمان باابراز تاسف از مداخلات شتابزده خارجي كه منجر به خشونت بيشتر در سوريه شده است خطاب به مداخله گران خارجي اظهار داشت كه راهكار ناكارامد و غلط نظامي و امنيتي به نتيجه نرسيده و قطعا نخواهد رسيد .

حسین امیر عبدالهیان معاون وزير خارجه كشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر، باابراز تاسف ازمداخلات شتابزده خارجي  كه منجر به خشونت بيشتر در سوريه گرديده است خطاب به مداخله گران خارجي اظهار داشت كه راهكار ناكارامد و غلط نظامي و امنيتي به نتيجه نرسيده  و قطعا نخواهد رسيد و افزود: اوضاع ميداني سوريه در جهتي است كه جهانيان بزودي شاهد شكست مداخله گران خارجي و تروريست ها در اين كشور مهم محور مقاومت خواهند بود.

اميرعبداللهيان ابراز داشت با شكست قريب الوقوع گروههاي تروريستي ، خشونت ها متوقف و راهكارسياسي واقعي  در مركز تحزلات قرار خواهد گرفت  و مردم سوريه طعم شيرين ارامش را بازخواهند يافت.

وي مداخله گران خارجي را مسئول  اصلي كشتار و ناامني هاي اين كشور خواند و با قدرداني از تلاش هاي اخضر ابراهيمي نماينده دبيركل سازمان ملل در امو سوريه افزود : مقاومت مردم فهيم سوريه ، معارضه معتقد به راهكار سياسي و رييس جمهور بشار اسد در مسير اصلاحات و مبارزه عليه تروريسم نقطه اميد و اتكاي واقعي در تحولات سوريه است و تهران قويا در كنار محور مقاومت خواهد ماند.

کد خبر 2031006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha