۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛

بازل، فنرباغچه و بنفیکا به نیمه نهایی راه یافتند/ لاتزیو و تاتنهام حذف شدند

بازل، فنرباغچه و بنفیکا به نیمه نهایی راه یافتند/ لاتزیو و تاتنهام حذف شدند

تیم های فنرباغچه، بازل و بنفیکا با عبور از سد حریفان نامدار خود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تاتنهام در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل اف سی بازل در پایان 90 دقیقه به تساوی 2 بر 2 دست یافت تا نتیجه دیدار رفت در وایت هارت لین تکرار شود و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در این بازی کلینت دمپسی در دقایق 23 و 82 گل های تاتنهام را به ثمر رساند و محمد سلاح (27) و الکساندر دراگوویچ (49) گل های بازل را به ثمر رساندند. دو تیم در وقت های اضافه هم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند. در ضربات پنالتی تام هادلستون و امانوئل آدیابور ضربات خود را از دست دادند تا بازل با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و برای نخستین بار به نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی راه پیدا کند.

در دیگر بازی لاتزیو نتوانست شکست دو بر صفر دیدار رفت مقابل فنرباغچه را جبران کند و به تساوی یک بر یک مقابل این تیم رضایت داد. در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر المپیکو رم برگزار شد سناد لولیچ در دقیقه 60 برای لاتزیو گل زد اما کانر ارکین در دقیقه 73 نتیجه را به تساوی کشاند. به این ترتیب فنرباغچه در مجموع دو بازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و برای نخستین بار در طول تاریخ خود به نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی راه یافت.

بنفیکا نیز با غلبه بر نیوکاسل یکی دیگر از تیم های مرحله نیمه نهایی لقب گرفت. نیوکاسل که دیدار رفت در پرتغال را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده بود در دیدار برگشت به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت و از دور رقابتها کنار رفت تا در نیمه نهایی انگلیس تنها یک نماینده داشته باشد. در این بازی پاپیس سیسه برای نیوکاسل و ادواردو سالویو برای بنفیکا گلزنی کردند.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لین رقابتها امروز (جمعه) از ساعت 14:30 به وقت تهران در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

کد خبر 2031020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha