۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

بزرگترین ناکام المپیک از سه هفته دیگر رسما استارت می‌زند

بزرگترین ناکام المپیک از سه هفته دیگر رسما استارت می‌زند

رضا یزدانی ملی پوش کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن که در یک قدمی رسیدن به فینال دچار مصدومیت شدید شد از 3 هفته دیگر تمرینات تخصصی خود را آغاز می کند.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب، گفت: خوشبختانه بعد از عمل جراحی روی زانوی پایم شرایط خوبی پیدا کرده ام و می توانم از سه هفته دیگر تمرینات تخصصی و نسبتا سنگین کشتی را آغاز کنم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی خود و دستور پزشکان ابتدا باید خود را مهیای حضور در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی کنم و بعد از آن با توجه به شرایط موجود به حضور در رقابت های جهانی 2013 مجارستان و تکرار قهرمانی دوره قبلم باشم. من به محض عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت، تمرینات سبک و خوبی را پشت سر گذاشته ام و با توجه به ناکامی بزرگم در بازی های المپیک لندن سعی کردم به کسب موفقیت های آتی بیندیشم.

رضا یزدانی که در حاشیه رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز در سالن حضور داشت، ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی با برگزاری این پیکارها فرصت خوبی به مدعیان جوان و با انگیزه دادند تا آنها بتوانند به نوعی توانمندی خود را به مربیان تیم ملی اثبات کنند. دورنمای خوبی برای این کشتی گیران متصورم و مطمئن هستم ادامه این روند می تواند به سود کشتی ما باشد.

کد خبر 2031125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha