۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

حلوایی در گفتگو با مهر:

تیم ملی کشتی فرنگی برای تکرار قهرمانی روانه مسابقات آسیایی می‌شود

تیم ملی کشتی فرنگی برای تکرار قهرمانی روانه مسابقات آسیایی می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم ملی کشتی فرنگی با قدرت روانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا می‌شود.

محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان که در بین آنها هادی عليزاده پورنيا نماينده وزن 74 كيلوگرم محبو می شود، با حضور در قم قصد دارند از نظر روحی و معنوی خود را برای حضور موفق در رقابت های كشتي فرنگي قهرماني آسيا آماده کنند.

وی ادامه داد: این مایه سربلندی و افتخار کشتی و ورزش استان قم است که هادي عليزاده‌پورنيا به عنوان فرنگي كار توانایی قمی، در تركيب نهايي تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفته و اکنون همراه با سایر ملی پوشان در قم حضور دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی در دوره قبل مسابقات آسیایی قهرمان شده و برای تکرار قهرمانی به مسابقات دهلی نو می رود، افزود: ملی پوشان کشتی کشورمان همراه با اعضای کادر فنی و سرپرستی خود روز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه در قم حضور یافتند و بعد از زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران در مراسم یادبود مرحوم محسن پودنکی قهرمانی کشتی فرنگی استان قم و کشورمان نیز شرکت کردند.

وی یادآور شد: ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان بعد از برنامه های مختلفی که سپری کردند سپس در خانه کشتی مجموعه ورزشی جواد الائمه قم حضور یافته و یک جلسه تمرینی خود را در این سالن انجام دادند، ضمن اینکه دیگر جلسه تمرینی تیم ملی نیز امروز جمعه به انجام می رسد.

حلوایی تصریح کرد: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در قهرمانی آسیا در حالي مشخص شد كه اين پپيكارها در روزهای 28 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو هند برگزار خواهد شد و فرنگی‌کاران 29 و 30 فروردین‌ماه روی تشک خواهند رفت.

وی ابراز داشت: ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها در حالی‌ اعلام شد که در اوزان 55، 60، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم خبری از نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور نیست و تنها در 66 کیلو مهدی زیدوند که به عنوان قهرمانی کشور رسید به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی در حالی صورت گرفته است ‌که پیش از این قرار بود نفرات برتر قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند در حالی که در 55 کیلو سامان عبدولی یا محسن حاجی‌پور به جای فقیری که در قهرمانی کشور اول شد به هند می‌رود و در 84 کیلوگرم طالب نعمت‌پور به داود عابدین‌زاده ترجیح داده شد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:
55کیلو: محسن حاجی پور یا سامان عبدولی
60 کیلو: عبدالمحمد پاپی
66 کیلو: مهدی زیدوند
74 کیلو: هادی علیزاده پورنیا
84 کیلو: طالب نعمت‌پور
96 کیلو: داود گیل‌نیرنگ
120 کیلو: بشیر باباجان‌زاده یا امیر قاسمی منجزی

مربی ارشد: عبداله چمن‌گلی
مربیان: علی اشکانی، حسن حسین‌زاده، بابک کریم‌زاده و مهدی شربیانی
پزشک تغذیه: رامین امیرساسان
پزشک: داود آزاد بخت
سرپرست: بهرام مشتاقی

برنامه رقابت‌های کشتی فرنگی به شرح زیر است:
چهارشنبه 28 فروردین:
ساعت 18:30 تا 19: وزن‌کشی اوزان 55، 60، 66 و 120 کیلوگرم
پنجشنبه 29 فروردین: ساعت 14 تا 21:30: مسابقات مقدماتی و نهایی اوزان 55، 60، 66 و 120 کیلوگرم
ساعت 18:30 تا 19: وزن کشی اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم
جمعه 30 فروردین: ساعت 14 تا 21:30: مسابقات مقدماتی و نهایی اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم

کد خبر 2031149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha