۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

نماینده پارلمان بلژیک مطرح کرد؛

هشدار درباره خطرات جنگجویان اعزامی به سوریه برای کشورهای اروپایی

هشدار درباره خطرات جنگجویان اعزامی  به سوریه برای کشورهای اروپایی

در حالی که یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک درباره خطرات بازگشت تروریستهایی که از این کشور به سوریه اعزام می شوند، هشدار داد، یک افسر سابق دستگاه امنیتی انگلیس کمکهای کشورش و فرانسه را به گروههای مسلح در سوریه عاملی برای ادامه بحران آن دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، دونیس دوکرام نماینده پارلمان بلژیک از تبدیل کشورش به مرکز مهم و قوی اعزام جوانان به سوریه برای جنگ در کنار گروههای مسلح خبر داد و افزود: گروههای تندرو در بلژیک اقدام به اعزام جوانان به سوریه می کنند که این خطری بزرگ برای بلژیک به ویژه پس از بازگشت این افراد مسلح است.

نماینده پارلمان بلژیک بیان کرد: موضوع این است که برخی از جوانان که به سوریه اعزام می شوند، تابعیت آلمانی، فرانسوی، هلندی و برخی دیگر از کشورها را دارند.

این در حالی است که آنی ماچون افسر سابق دستگاه امنیتی انگلیس تاکید کرد: دولتهای انگلیس و فرانسه از ارسال سلاح به سوریه و القاعده حمایت می کنند و این شگفتی آفرین است، زیرا این اقدام به خشونت میان طرفهای درگیر در سوریه می انجامد.

وی افزود: کشورهای اروپایی هیچ اقدامی برای جلوگیری از ورود این افراد به سوریه به عمل نمی آورند و از آنها برای تحقق اهداف خود نهایت استفاده را می برند و در راستای نابودی سوریه حرکت می کنند.

کد خبر 2031552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha