۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

یزدان پناهی:

معرفت و مهارت از مهمترین عوامل موفقیت در آموزش امدادگری است

معرفت و مهارت از مهمترین عوامل موفقیت در آموزش امدادگری است

رشت – خبرگزاری مهر: سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: معرفت و مهارت از مهمترین عوامل موفقیت در امر آموزش امدادگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن یزدان پناهی ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح آموزشی دادرس افزود:  مربیان و مدیران آموزش های فرا گرفته شده در بحث های امدادی را به دانش آموزان آموزش دهند و تلاش نمایند تا معرفت با مهارت آمیخته شود.

وی اظهارداشت: بدون شک اگر آموزش ها کاربردی و مهارتی شوند فراموش نمی شوند و دانش آموزان با فراگیری مهارت های امدادی و تمرین و تکرار امدادگرانی کارآزموده و با خلوص می شوند که درشرایط بحرانی و نیاز در  نجات جان همنوعان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با ابراز خرسندی از حضور مربیان و مدیران در این دوره آموزشی طرح دادرس را از جمله طرح های موفق آموزشی عنوان کرد و گفت: تاثیر آموزش های معلمان و مربیان بر روی دانش آموزان خود دلیلی واضح بر موفقیت این طرح خواهد بود.

در ادامه مراسم اختتامیه شرکت کنندگان در آمزمون پایان دوره آموزشی شرکت کردند.

آموزش سرفصل های امدادی با  حضور بیش از یک صد نفر از  مدیران و مربیان تربیت بدنی و بهداشت مقطع راهنمایی در مرکز علمی کاربردی هلال احمر  برگزار شد.

طرح دادرس انتقال مهارت های امدادی و کمک های اولیه از سوی مربیان آموزش دیده  به دانش آموزان و تشکیل تیم مدیریت بحران فرهنگ خود امدادی مبتنی بر دانش آموزان است که بر اساس  تفاهم نامه بین هلال احمر و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  در  مراکز استانها  قابل اجرا است.

بر اساس این طرح در58 مدرسه شهر رشت در مقطع راهنمایی دو تیم 14 نفره آموزش دیده در هر مدرسه  تشکیل و برای حضور در مسابقات کشوری آماده می شوند.

کد خبر 2031630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha