۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

جعفری:

تمامي مطالبات پرسنل پرستاری بیمارستان شیروان پرداخت شد

تمامي مطالبات پرسنل پرستاری بیمارستان شیروان پرداخت شد

شیروان - خبرگزاري مهر: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان شیروان گفت: در راستای اجرای طرح بهره وری، تمامي مطالبات پرسنل پرستاری اين بیمارستان پرداخت شد.

بهمن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان شیروان دارای 450 نفر پرسنل در بخش هاي مختلف است، افزود: یکی از مشکلات جدی موجود در بیمارستان شیروان کمبود نیرو، به خصوص نیروهای خدماتی است.

اين مسئول با اشاره به مطالبات معوقه پرسنل اين بيمارستان، اضافه كرد: هم اكنون در راستای اجرای طرح بهره وری، تمامي مطالبات پرسنل پرستاری بیمارستان شیروان پرداخت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد 300 پرونده درمان مربوط به سفر مقام معظم رهبری به بیمارستان این شهرستان ارجاع شد، افزود: از این تعداد 205 نفر ویزیت و 50 نفر نيز مورد عمل جراحی قرار گرفتند و مابقی افراد هم به صورت سرپایی درمان شدند.

جعفری اظهار داشت: همچنين در جریان سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان، مبلغ 870 ملیون ریال بدهی افراد به بیمارستان که از سال 1380 تا کنون بلاتکلیف مانده بود، توسط دفتر معظم له پرداخت و تسویه شد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افزود: علاوه بر اين به منظور حمایت از خبرنگاران این شهرستان، تمامي مراحل درمان، بستری، ویزیت و آزمایشات مورد نیاز خبرنگاران و خانواده های درجه یک شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان آنها به صورت كاملا رایگان در این بیمارستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان در حال حاضر به عنوان تنها مرکز درمانی این شهرستان 167 هزار نفری، علاوه بر پذیرش بیماران این شهرستان، به علت نبود بیمارستان در شهرستان فاروج، مراجعین زیادی نیز از این شهرستان همسایه خود دارد.

ساخت این بیمارستان از سال 53 با ظرفیت 55 تخت طراحی و آغاز شد و در سال 73 به صورت غیررسمی و در سال 74 نیز با 57 تخت بیمارستانی به صورت رسمی افتتاح شد.

در آن زمان در این بیمارستان خدمات درمانی در بخش های داخلی، اطفال، جراحی زنان، جراحی عمومی، اورژانس، زایشگاه و اتاق عمل ارائه می شد.

پس از آن در خرداد سال 76 بخش CCU این بیمارستان، در سال 81 بخش ICU، در سال 82 بخش دیالیز و در سال 85 نیز بخش NICU این بیمارستان راه اندازی شد.

همچنین در سال 81 با پیگری های مستمر، ظرفیت بیمارستان به 120 تخت افزایش یافت و در سال های بعد نیز با تلاش های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان، بناها و ساختمان های جدیدی در این بیمارستان احداث شد و ظرفیت تخت های آن نیز به 180 تخت فعال افزایش یافت.
 

کد خبر 2031695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha