۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴

قیمت جدید مرغ و تخم مرغ امروز بررسی می شود

قیمت جدید مرغ و تخم مرغ امروز بررسی می شود

مدیرکل امور طیور وزارت جهاد کشاورزی از بررسی قیمت جدید مرغ و تخم مرغ در سال 92 در جلسه امروز کارگروه تخصصی ستاد تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش مهر، عبدالرضا ترکاشوند امروز در نشست خبری با اشاره به حضور نمایندگان وزارت صنعت و معدن، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و شرکت پشتیبانی دام و طیور در جلسه کارشناسی بررسی قیمت جدید مرغ و تخم مرغ در سال 92 در رابطه با قیمت پیشنهادی به کارگروه گفت: قیمت پیشنهادی مرغداران برای هر کیلوگرم مرغ زنده تحویل از در مرغداری ها 3900 تا 4000 تومان است که این میزان با افزایش 7 درصد سود، با قیمت 5700 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی قیمت پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را به قیمتهای مذکور بسیار نزدیک عنوان کرد و ادامه داد: این کارگروه بعد از بررسی نرخهای ارائه شده، پیشنهاد نهایی خود را برای تصویب در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار خواهد داد و امیدواریم در جلسه روز دوشنبه نرخ پیشنهادی به تصویب برسد.

مدیرکل امور طیور وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر این که قیمت کف و سقف مرغ و تخم مرغ باید مشخص شود تا تولیدکنندگان انگیزه ادامه تولید را داشته باشند، تصریح کرد: احتمال کاهش قیمت خرید تضمینی وجود دارد اما با توجه به اینکه تولیدکنندگان در حال حاضر تولیدات خود را با ضرر و زیان می فروشند، حتی کاهش قیمت خرید تضمینی به نفع تولیدکنندگان است و آنان از این امر راضی هستند.

 

کد خبر 2031806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha