۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

سرمربی گسترش فولاد در گفتگو با مهر:

جای جعفری بودم قرارداد تونی را تمدید می‌کردم/ می‌خواهند تراکتور را به حاشیه ببرند

جای جعفری بودم قرارداد تونی را تمدید می‌کردم/ می‌خواهند تراکتور را به حاشیه ببرند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسئولان باشگاه تراکتورسازی با من مذاکره نکرده‌اند، گفت: اگر جای مدیرعامل تراکتورسازی بودم برای فصل آینده با اولیویرا تمدید می‌کردم.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای من به عنوان یک مربی تبریزی افتخار بزرگی است که هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را برعهده بگیریم اما تا این لحظه هیچ مقام مسئولی از باشگاه تراکتورسازی در این خصوص با من تماس نگرفته و مذاکره‌ای نکرده است.

وی در همین خصوص افزود: به نظر من اولیویرا در این فصل زحمت زیادی برای تیم تراکتورسازی کشیده که عملکرد خوبی در این تیم داشته است و اگر من جای مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بودم، برای فصل آینده قرارداد این مربی پرتغالی را تمدید می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: در حال حاضر من برنامه‌هایم را برای حضور مقتدرانه تیم فوتبال گسترش تبریز در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر به مسئولان باشگاه داده‌ام و به عنوان یک تبریزی در شرایط فعلی می‌خواهم تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز به آرامش به کار خود ادامه دهند.

خطیبی در پایان گفت: ضمن اینکه مسائلی که در خصوص مذاکره من با مسئولان باشگاه تراکتورسازی در شهر تبریز مطرح شده شیطنت‌هایی است تا تیم تراکتورسازی را به حاشیه ببرد.

کد خبر 2031875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha