۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

آرام:

حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای تجلی می یابد

حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای تجلی می یابد

اسلامشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار اسلامشهر گفت: شعار سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای، تجلی می یابد.

غلامحسین آرام در گفتگو با خبرنگار مهر، انتخابات پیش رو را بسیار حساس ذكر كرد و اظهار داشت: با توجه به تحریمهای اعمال شده بر ایران و یاوه گویی مقامات و رسانه های غربی، مردم ایران اسلامي بار دیگر با حضور پرشکوه خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده و اين حماسه سیاسی با تجلی حضور ایرانیان در پای صندوق های رای محقق خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان دولتی شهرستان اسلامشهر خبر داد.

آرام گفت: در این زمینه به داوطلبان توصیه می شود که برای ثبت نام به این دفاتر مراجعه کنند تا وقفه ای در کارشان هنگام ثبت نام بوجود نیاید.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه هنوز برای تعیین شعب اقدامی نشده است و قانون این کار را به هیئت اجرایی واگذار کرده، اضافه کرد: تعیین شعب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتحابات ریاست جمهوری مشخص خواهد شد.

کد خبر 2032210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha