۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۶

حجت الاسلام میر احمدی:

حضرت زهرای مرضیه الگوی کاملی برای بانوان است

حضرت زهرای مرضیه الگوی کاملی برای بانوان است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی گفت: حضرت زهرای مرضیه الگوی کاملی برای انسان ها به ویژه بانوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رحمان میر احمدی ظهر روز یکشنبه  در مراسمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در مصلای بیت المقدس شهر اراک ٬ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این بانوی بزرگ اسلام گفت:  بانوان باید حضرت زهرای مرضیه (س) را در همه ابعاد الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی و سیره حضرت زهرا (س) افزود: این بانوی بزرگوار نمونه یک انسان کامل و مدافع حق و عدالت است که در راه دفاع از ولایت و حرکت در خط امامت جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام میر احمدی در بخش دیگری از سخنانش بر تبیین سیره و زندگی فاطمی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد و اضافه کرد: شناخت حضرت زهرا(س) تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه درعصر جاهلیت که همه دختران خود را زنده به گور می کردند٬ گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) در آن زمان به فاطمه احترام می گذاشت و ایشان را یک حوریه بهشتی می دانست.

گفتنی است در این مراسم که با حضور پیکر پاک شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد٬ پس از سخنرانی و عزاداری در غم شهادت این بانوی بزرگ اسلام و همچنین این مسافران عاشق نماز ظهر و عصر با حضور گسترده عاشقان ودوستداران اهل بیت (ع) اقامه شد.

لازم به ذکر است٬ پیکر پاک شهدا نیز پس از اقامه نماز بر آنها با حضورمردم و مسوولان برای تدفین در دانشگاه های اراک و علوم پزشکی بدرقه شد.

همچنین پیکر پاک این شهیدان امروز عصر همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س)با حضور دانشجویان و مردم شهید پرور استان مرکزی در آرامگاه ابدیشان به خاک سپرده می شود.

کد خبر 2032269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha