۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۹

حضور کارکنان 20 سازمان، وزارتخانه و نهاد دولتی در جشن فعالان سفرهای نوروزی

حضور کارکنان 20 سازمان، وزارتخانه و نهاد دولتی در جشن فعالان سفرهای نوروزی

کارکنان 20 سازمان، وزارت خانه و نهاد دولتی در مراسم جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور که روز 29 فروردین در استادیوم صد هزار نفری آزادی برگزار می شود، شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از اعضایستاد تسهیلات سفرهای نوروزی روز 17 فروردین ماه در هر یک از 31 استان کشور با حضور مسئولان استانی و به میزبانی ادارات کل میراث فرهنگی در هر استان برگزار شد اما قرار است دوباره طی مراسمی در روز 29 فروردین ماه، همه این اعضا دور هم جمع شده و در سطح کشوری از آنها تقدیر شود.

به همین منظور در این مراسم کارکنان 20 سازمان، وزارت خانه و نهاد دولتی دعوت شده اند تا استادیوم صد هزار نفری آزادی مملو از کارکنان دولتی شود.

وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات حکومتی کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان حفاظت محیط زیست، مرکز مدیریت فوریت های پزشکی، سازمان هواشناسی کشور از جمله نهادهایی هستند که به دعوت سازمان میراث فرهنگی به این مراسم دعوت شده اند.

گروههای موسیقی اقوام ایرانی از سراسر کشور به همراه تمامی کارکنان معاونت های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در ادارات کل میراث فرهنگی استانها نیز از مدعوین دیگر این برنامه هستند. همچنین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت رایتل حامیان مالی این برنامه شده اند.

قرار است در شلوغ ترین جشن گردشگری سازمان میراث فرهنگی رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی و معاونان وی در هیات دولت نیز حضور داشته باشند.

کد خبر 2032533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha