۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

لشگركشي روسها به نيويورك؛

حضور آزادكاران نامدار روسيه در رقابتهاي دوستانه كشتي امريكا

حضور آزادكاران نامدار روسيه در رقابتهاي دوستانه كشتي امريكا

روسها با کشتی گیران سرشناس خود در دیدار دوستانه و سه جانبه كشتي ایستگاه قطار "Grand Central Terminal " در نیویورک به میدان می روند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سايت فدراسيون كشتي، روسها قرار است در وزن 55 کیلوگرم در رشته زنان، 60، 66 و 74 کیلوگرم در رشته آزاد و 84، 96 و 120 کیلوگرم رشته کشتی فرنگی در اين پيكارها شرکت كنند. گفته مي شود برای این مسابقه نفراتی همچون اوپان سات و بسیک کودوخوف در وزن 60 کیلوگرم، آلن گوگایف در وزن 66 کیلوگرم و انور گودیف و دنیس سارگوش در وزن 74 کیلوگرم از سوي روسها در نظر گرفته شده تا روز 25 اردیبهشت ماه آنان را به ميدان بفرستند.

این مسابقه در سالن واندربيلت از ایستگاه قطار Grand Central Terminal در خیابان 42 منهتن نیویورک برگزار می‌شود. قرار است در این ایستگاه قطار تاریخی که قدمت آن به سال 1872 برمی‌گردد، هزار بلیت برای تماشای مسابقه فروخته شود. آمریکایی‌ها این مسابقه را "نبرد روی ریل (Rumble on the rail)" نامیده‌اند.

این ایستگاه قطار تاریخی یکی از مناطق گردشگری مشهور نیویورک است که به طور میانگین سالانه 21 میلیون و 600 هزار گردشگر از آن بازدید می‌کنند. در این ایستگاه قطار یک بار مسابقه اسکواش هم برگزار شده است.

کد خبر 2032715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha