۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۵۱

ماجدی با مهر عنوان کرد:

نشست با دوستی‌ برای آغاز استعدادیابی جوانان/ برای انتخاب سرمربی وقت داریم!

نشست با دوستی‌ برای آغاز استعدادیابی جوانان/ برای انتخاب سرمربی وقت داریم!

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه روز سه‌شنبه با علی دوستی‌مهر در خصوص آغاز کار استعدادیابی تیم فوتبال جوانان نشستی خواهد داشت، گفت: برای انتخاب سرمربی تیم جوانان وقت کافی داریم اما نباید فرصت را از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای کمیته جوانان برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در حالی روز شنبه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، میرشاد ماجدی، مرتضی محصص و فریدون معینی برگزار شد که حاضران در این نشست به جمع بندی لازم در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان نرسیدند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست روز شنبه اعضای کمیته جوانان با مسئولان فدراسیون فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز شنبه نشستی بین اعضای کمیته جوانان و رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم جوانان برگزار شد که در این خصوص به جمع‌بندی لازم نرسیدیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همه سعی خود را به کار می‌بندیم حداکثر تا هفته آینده سرمربی تیم جوانان را معرفی کنیم زیرا با اینکه وقت کافی داریم اما نباید زمان را از دست بدهیم.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در همین خصوص افزود: قرار است روز سه‌شنبه نشستی را با علی دوستی‌مهر داشته باشم و از وی بخواهیم که کار استعدادیابی تیم جوانان را شروع کند تا پس از انتخاب سرمربی تیم جوانان وی نفرات نهایی تیم را انتخاب کند.

ماجدی در پایان ضمن انتقاد از نحوه برنامه‌ریزی AFC گفت: چند بازیکن تیم نوجوانان ما عضو تیم جوانان هستند که متاسفانه به دلیل برنامه‌ریزی اشتباه مسئولان مربوطه در AFC برای برگزاری رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا و نزدیکی این رقابت‌ها با مسابقات جام جهانی نوجوانان امارات، در عمل نمی‌توانیم از وجود آن‌ها در تیم جوانان استفاده کنیم.

کد خبر 2032759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha