۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

بهره برداری از دهها طرح عمران شهری در شمال شرق تهران

بهره برداری از دهها طرح عمران شهری در شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: در اردیبهشت ماه امسال، بیش از 50 طرح عمران شهری در محلات 20 گانه شمال شرق تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن محبوبی با اعلام این خبر تصریح کرد: در نیمه نخست اردیبهشت ماه سال جاری 26 پروژه عمرانی در قالب 50 طرح در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری در سطح منطقه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجموعه ورزشی سراج با امکانات ویژه شامل سالنهای ورزشی ژیمناستیک، بدن سازی، وزنه برداری، و تمامی ورزشهای توپی به همراه مجهزترین سالن سنگ نوردی در خیابان سراج یکی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح خواهد بود.

محبوبی افزود: در راستای توسعه مراکز فرهنگی و ایجاد بستر لازم برای استفاده بهینه شهروندان از امکانات این مراکز، سرای محلات ده نارمک و مجید آباد احداث و آماده بهره برداری است که با احداث این دو مجموعه فرهنگی تعداد سرای محلات منطقه به عدد 20 خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بوستانهای سطح منطقه گفت: بازسازی 12 بوستان محلی، توسعه 1200 متر مربعی بوستان پلیس و احداث پارکینگ در این بوستان، احداث رستوران، نمازخانه، پارکینگ و کلینیک گل و گیاه در بوستان 17 هکتاری ساحل و بازسازی محوطه فرهنگسرای اشراق از جمله این اقدامات است.

محبوبی اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات احداث و بازسازی 11 سرویس بهداشتی عمومی در سال گذشته آغاز و اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع در عبور و مرور خودروها و کاهش حجم ترافیک در معابر گفت: احداث دسترسی کندرو بزرگراه شهید بابایی حدفاصل استخر تا دانشگاه امام حسین(ع)، احداث معبر اتصالی شهید فرشادی به شهید بیات، احداث کندرو شهید زین الدین حدفاصل هنگام تا سراج، احداث سروش نهم و اتصال به خیابان هنگام از دیگر پروژه های قابل افتتاح هستند.

محبوبی خاطر نشان کرد: احداث کانال هدایت آبهای سطحی خیابان نشوه و محله حکیمیه، آسفالت معابر، بهسازی و ایمن سازی پیاده روهای سطح منطقه، توسعه راههای دسترسی جنگل لویزان، آسفالت معابر مجموعه های تفریحی و گردشگری باغ پرندگان و اراضی تلو از دیگر پروژه های آماده افتتاح در اردیبهشت ماه امسال است.

کد خبر 2033027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha