۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۱۷

محمدرضا خلعتبری:

فتح الله‌زاده بهتر است مشکلات مالی استقلال را حل کند

فتح الله‌زاده بهتر است مشکلات مالی استقلال را حل کند

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به انگیزه های فراوان هم تیمی‌هایش بعد از 10 نفره شدن گفت: به غیرت سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم چرا که با وجود 10 نفره شدن می‌توانستیم برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری در پایان دیدار شامگاه امروز دوشنبه تیم‌های استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خوبی دو تیم انجام دادند. متاسفانه یک گل دیرهنگام دریافت کردیم و در لحظات پایانی برد را از دست دادیم. بهرحال کار به دو هفته پایانی کشیده شد و امیدوارم هر تیمی که شایسته‌تر باشد به قهرمانی دست یابد.

وی در خصوص انگیزه‌های فراوانش در دیدار مقابل استقلال عنوان کرد: من عضو تیم سپاهان هستم و به این تیم تعهد دارم بنابراین در همه دیدارها سعی می‌کنم که بهتری بازی خودم را ارایه کنم. در این دیدار هم تلاش خودم را کردم. باید به غیرت بازیکنان سپاهان تبریک بگویم که با و جود 10 نفره شدن توانستند به نتیجه تساوی دست پیدا کنند در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم.

این بازیکن درباره قضاوت مظفری‌زاده نیز عنوان کرد: من به خاطر بازی با پرسپولیس یک معذرت خواهی به این داور بدهکار هستم. بهرحال داور هم انسان است و شاید یک روزی اشتباه کند و امروز هم قضاوت خوبی انجام داد.

خلعتبری در خصوص توهین‌های هواداران استقلال به دلیل مصاحبه وی علیه قلعه نویی اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که این هواداران سرمایه ملی ما هستند و در تیم ملی مرا نیز تشویق کرده‌اند. بهرحال انتظار این را نباید داشت که مرا در این دیدار تشویق کنند. آقای قلعه نویی مربی خوبی است ولی مربی من نبوده که قبل از بازی به سمت وی بروم. ضمن این که علیه من صحبت کرده است که وی را به خدا واگذار می‌کنم. از طرفی آقای فتح‌الله زاده هم درباره من حرف زده است که بهتر است به جای این کارها به فکر مشکلات مالی تیم خودش باشد.

کد خبر 2033268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha