۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۲

جودو قهرمانی آسیا - بانکوک؛

تمرین با نشاط ملی پوشان جوان قبل از اعزام به بانکوک/ اضافه وزن نگران کننده

تمرین با نشاط ملی پوشان جوان قبل از اعزام به بانکوک/ اضافه وزن نگران کننده

اعضای تیم ملی جودو که امشب برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کنند، عصر دوشنبه در آخرین تمرین خود آمادگی بالایی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان اعزامی به بیست و یکمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از ساعت 17 دوشنبه در حضور برخی رزمی نویسان و نایب رئیس فدراسیون آخرین تمرین خود را در سالن شهید کبکانیان انجام دادند.

در این تمرین غیر از قاسم نوری‌زاده و مسعود حاجی آخوندزاده که برای انجام امور شخصی به شهر محل سکونت خود مراجعه کرده بودند، سایر جودوکاران حضور داشته و با نظارت آرش میراسماعیلی یک تمرین بانشاط و سرعتی را زیر نظر عباس‌نژاد و خسروی‌نژاد انجام دادند.

در این تمرین جودوکاران پس از گرم کردن بدن‌ها در گروه‌های دو نفره به انجام برنامه‌های فنی و تکنیکی پرداخته که چاشنی آن نیز سرعت بود. در این بخش بهرامیان و ملایی آمادگی خوب خود را به تصویر کشیدند. روحیه بالای اعضای تیم و انگیزه کسب مدال نکته بارز اخرین تمرین بود.

میراسماعیلی در زمان‌های لازم نکات فنی را به جودوکاران يادآور می‌شد. ضمن اینکه در پایان هم با دستور وی جودوکاران وزن‌کشی کردند که سر وزن بودن سبک وزن‌ها باعث رضایت مدیر فنی تیم ملی شد و اضافه وزن سنگین وزن‌ها هم نگرانی وی را به دنبال داشت. جواد محجوب که سه کیلو اضافه وزن دارد، قول داد که مشکلی نیست و قبل از رفتن روی باسکول در بانکوک سر وزن قانونی خواهد رسید.

تیم ملی جودو کشورمان ساعت 22 امشب تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند.


 

کد خبر 2033287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha