۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

با موافقت دولت صورت می گیرد؛

تشکیل کارگروه پیگیری تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور

تشکیل کارگروه پیگیری تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور

با پیشنهاد رئیس جمهور و تصویب هیئت وزیران، کارگروهی متشکل از معاون اول رئیس جمهور، برخی وزرا و مدیران به منظور پیگیری تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت وزیران به منظور هماهنگی و پیگیری در تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور با تشکیل کارگروهی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیران نیرو، صنعت، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران هرمزگان، یزد، کرمان، مازندران و سمنان و مدیران عامل شرکتهای گل گهر سیرجان و مجتمع صنایع مس سرچشمه موافقت کرد.

هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی این مصوبه را ارائه کرد. بر این اساس، تصمیم گیری در خصوص امور اجرایی موضوع یاد شده به کلیه اعضای کارگروه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور و تصویب و اصلاح آئین نامه ها و مقررات مربوط به موضوع یاد شده به وزیران عضو کارگروه تفویض می شود.

همچنین تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضا یا وزیران عضو کارگروه (حسب مورد) در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و با رعایت ماده (19) آئین نامه داخلی هیئت وزیران قابل صدور است. این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

کد خبر 2033682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha