۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۲

حجت الاسلام ذوالفقاری:

برنامه های قرآنی در کانون های مساجد اراک در اولویت قرار گیرند

برنامه های قرآنی در کانون های مساجد اراک در اولویت قرار گیرند

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی گفت: اجرای برنامه های متعدد و متنوع قرآنی در کانون های مساجد در اولویت قرار گیرند .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در جلسه شورای طرح و برنامه ریزی کانون مساجد استان مرکزی ظهر سه شنبه افزود: برگزاری جلسات سنتی قرآن کریم نیز از دیگر اولویت های کاری کانون های مساجد می باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاوت نور شاخص اصلی فعالیت های قرآنی کانون های مساجد است اظهارداشت: توجه به قرآن باید در زندگی در سرلوحه کارها قرار گیرد و کانونهای مساجد در ترویج این هدیه آسمانی نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام ذوالفقاری به برگزاری مراسمهای مذهبی اشاره کرد و گفت: اعتدال در کارهای فرهنگی باید رعایت شود و مناسبت های مذهبی به صورت جدی در اعیاد در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  ایجاد بستر مناسب برای خلق حماسه  سیاسی و اقتصادی را از مهمترین وظایف نهادهای دولتی برشمرد و اظهار داشت: روشن‌سازی مردم، برقراری امنیت کامل ، شور و نشاط انقلابی و سیاسی ، شرکت حداکثری مردم از مهمترین وظایف نهادهای دولتی در برگزاری انتخابات در بخش خلق حماسه سیاسی است.

در این جلسه ضمن تدوین برنامه های آینده کانون های فرهنگی در سال جاری، نقاط ضعف و قوت کانون ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است جلسه شورای طرح و برنامه کانون مساجد استان، هر ماهه با حضور اعضای کانون های تخصصی و کانون های فعال استان برگزار می گردد.

کد خبر 2033940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha