۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۲

ارسال دو هزار تخته چادر از خراسان جنوبی به منطقه زلزله زده سراوان

ارسال دو هزار تخته چادر از خراسان جنوبی به منطقه زلزله زده سراوان

بیرجند – خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال دو هزار تخته چادر به منطقه زلزله سروان خبر داد.

محمد رحیم شهریاری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه دومین گروه های امدادی نیز برای اعزام  به منطقه زلزله سراوان در استان سیستان و بلوچستان آماده شده اند، گفت: تاکنون 120 امداد گر به همراه تجهیزات امدادی و آمبولانس به منطقه سراوان اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان زیادی برای اعزام به این منطقه در نوبت هستند، افزود: بر اساس اعلام نیازهای منطقه زلزله‌زده تیم‌های امداد و نجات و ... اعزام خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال دو هزار تخته چادر برای اسکان موقت زلزله زدگان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون شش تیم امدادی به منطقه اعزام شده است.

شهریاری تصریح کرد: خراسان جنوبی آمادگی لازم برای ارسال اقلام امدادی به منطقه زلزله زده را دارد و در صورت درخواست مسئولان  استان سیستان و بلوچستان سریعا ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی آمادگی لازم برای ارسال سایر نیازمندی ‎های این استان را دارد.

اعزام 11 آمبولانس  و 8 خودروی امدادی به مناطق زلزله زده سراوان

شهریاری همچین در خصوص آخرین اقدامات امدادی استان برای کمک به منطقه زلزله زده سراوان به مهر، گفت: خراسان جنوبی به عنوان یکی از استانهای معین برای کمک رسانی به سیستان و بلوچستان است.

 به گفته وی فاصله این جمعیت برای كمك رسانی به منطقه زلزله زده سراوان 800 كیلومتر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کنون خسارات چندانی از منطقه زلزله گزارش نشده است، افزود: گروه های امداد استان در ساعات اولیه به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

 وی با بیان اینکه سایر داوطلبان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در آمادگی کامل برای اعزام هستند، تصریح کرد: تاکنون 120 امدادگر در قالب 30 تیم به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

 وی همچنین از ارسال دو هزار تخته چادر برای اسکان موقت زلزله زدگان خبر داد و تصریح کرد: چهار هزار متر موکت و پنج هزار تخته پتو نیز برای کمک به زلزله زدگان ارسال شده است.

 شهریاری عنوان کرد: همچنین هشت دستگاه خودروی امدادی، 11 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو ارتباطی به  استان سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

کد خبر 2034000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha